Besökte bilprovningen idag
Då är det dags att ge lite feedback på hur jag upplevde bilprovningen. Eftersom bilen klarade sig är det inte ett angrepp på verksamheten, ingen hämd.
Jag var en gång på en föreläsning om hur man ska bemöta människor. Föreläsaren började med att ställa sig framför oss och räcka båda sina händer mot oss och visa fingret, samtidigt som han sa: Åh, så roligt att få komma hit och träffa er!
Ungefär så känndes det idag. Jag behandlades på värsta sätt. Oinresset var grundmurat och jag syntes tydligen inte.
Jag har varit med om likande händelser i andra samanhang och till och med chefer som stått framför en grupp medarbetare och talat om samanhållning och andra flosker samtidigt som det kändes som att de bara ville komma ifrån den jobbiga situationen och göra något roligare.
Allt lyser igenom!
På bilprovningen där jag var idag fungerar det dåligt. Personalen mår inte bra. Jag hörde bland annat en personal som ständigt klagade på sitt jobb och det hörde kunderna.
När en kund var nöjd med att kunna verifiera sin närvaro via SMS utanför lokalen, så svarade personalen med att säga: Ja, när det funkar ja..
Något är djupt fel på den arbetsplatsen!
Joacim
Kommentarer
Trackback